Usługi utrzymania czystości pomieszczeń oraz otoczenia budynku użyteczności publicznej przy ul. Brzeskiej 41 w Białej Podlaskiej.
Rodzaj zamówienia: zapytania ofertowe
Zamawiający: Zakład Gospodarki Lokalowej Spółka z o.o. w Białej Podlaskiej ul. Żeromskiego 5
Znak sprawy: U/10/2015
Termin: 2015-12-03
Miejsce: Zakład Gospodarki Lokalowej Spółka z o.o. 21-500 Biała Podlaska, ul. Żeromskiego 5 (sekretariat)
Ogłoszono dnia: 2015-11-26
Ogłoszono przez: Anna Stolc
Przedmiot ogłoszenia
Zakład Gospodarki Lokalowej Spółka z o.o. w Białej Podlaskiej ul. Żeromskiego 5 zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie usługi utrzymania czystości pomieszczeń oraz otoczenia budynku użyteczności publicznej przy ul. Brzeskiej 41 w Białej Podlaskiej.
Zakres obowiązków obejmuje:
1) codzienne sprzątanie części wspólnych budynku o łącznej powierzchni ok. 2147m2:
a) holu, korytarzy, klatek schodowych, wind – 2 szt., poprzez zamiatanie, odkurzanie, zmywanie podłóg, ścieranie kurzu, podlewanie roślin itp.,
b) utrzymanie w czystości sanitariatów, z uzupełnianiem środków czystości,
c) mycie okien i drzwi w częściach wspólnych budynku: w holach, korytarzach, klatkach schodowych, łazienkach co najmniej jeden raz w miesiącu.
2) codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych o pow. ok. 400m2, poprzez:
a) zamiatanie, odkurzanie, zmywanie podłóg, ścieranie kurzu, podlewanie roślin itp.,
b) wycieranie z kurzu powierzchni biurek, stolików i innych mebli znajdujących się w pomieszczeniach biurowych,
c) mycie okien i drzwi w pomieszczeniach biurowych co najmniej jeden raz w miesiącu.
3) utrzymanie terenów zielonych o łącznej powierzchni ok. 9096m2 oraz utrzymanie dojść, dojazdów i parkingów o łącznej powierzchni sprzątanej ok. 5788m2 poprzez:
a) koszenie i grabienie trawników, pielęgnacja drzew i krzewów itp.
b) sprzątanie, zamiatanie i zimowe utrzymanie (odśnieżanie, likwidacja śliskości itp.) dojść, dojazdów i parkingu,
c) utrzymanie w czystości zabudowy śmietnikowej, zgłaszanie nieczystości stałych do wywozu.
Sprzątanie pomieszczeń w budynku winno odbywać się w godzinach nie zakłócających pracy instytucji mających siedzibę w obiekcie.
Wykonawca w imieniu swoim i pracowników zobowiązuje się do przestrzegania poufności informacji i dokumentów, znajdujących się w pomieszczeniach zleconych do sprzątania.
Zimowe utrzymanie otoczenia obiektu powinno zapewniać bezpieczne dojście i dojazd pojazdów na terenie obiektu.
Wykonawca jest zobowiązany zapewnić osobom wykonującym pracę na terenie obiektu identyfikatory z nazwą Wykonawcy oraz danymi personalnymi osoby.
Sprzęt i materiały niezbędne do realizacji zamówienia oraz środki czystości stanowiące wyposażenie sanitariatów (papier toaletowy, mydło itp.), zapewnia Wykonawca.
Wymagania jakie winny spełniać środki czystości:
- papier toaletowy – typu gigant, długość rolki ok. 150m, biały, dwuwarstwowy;
- mydło w płynie – o właściwościach antybakteryjnych, ze środkiem nawilżającym, zapachowe, o gęstej konsystencji.
Warunki realizacji zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do zaproszenia.
Ocena złożonych ofert będzie obejmowała cenę oraz doświadczenie wykonawcy.
Wykonawca w formularzu oferty (którego wzór stanowi załącznik nr 2 do zaproszenia) poda cenę brutto za całość zamówienia oraz oddzielnie cenę brutto za sprzątanie części wspólnych budynku (w zakresie określonym w rozdz. II pkt 2 ppkt 1)), cenę brutto za sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynku (w zakresie określonym w rozdz. II pkt 2 ppkt 2)) i cenę brutto za utrzymanie czystości w otoczeniu budynku (w zakresie określonym w rozdz. II pkt 2 ppkt 3)) z naliczonym zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkiem VAT oraz wartość bez podatku VAT – cyfrowo i słownie, a także wartość podatku VAT.
Przy obliczaniu ceny oferty należy ująć wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia. Cena całkowita i ceny za poszczególne elementy zamówienia podane przez wykonawcę nie będą podczas wykonywania umowy podlegały waloryzacji.
W celu weryfikacji doświadczenia, Wykonawcy winni wypełnić formularz „Wykaz usług” stanowiący załącznik nr 3 do zaproszenia, wpisując wykonane lub wykonywane przez wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat usługi stałego, codziennego sprzątania budynków lub ich części, usługi utrzymania terenów zielonych oraz utrzymania dojść, dojazdów i parkingów. Przy ocenie doświadczenia brane będą pod uwagę powierzchnia sprzątana oraz okres wykonywania usługi z preferencją usług w obiektach/terenach wielkopowierzchniowych.
Termin realizacji zamówienia – 01.01.2016r.-31.12.2016r.
Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Ofertę należy złożyć na cały zakres zamówienia; Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych.
Oferta powinna być podpisana, a jej poszczególne strony parafowane, przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty.
Oferty w formie pisemnej należy złożyć w terminie do 03.12.2015r. do godz. 1000 w biurze Zakładu Gospodarki Lokalowej Sp. z o.o. w Białej Podlaskiej ul. Żeromskiego 5 pok.10 (sekretariat).
Okres związania ofertą:-30 dni licząc od terminu składania ofert. W tym czasie Wykonawca nie może odwołać oferty ani zmienić jej treści bez zgody Zamawiającego.
Z wybranym oferentem zostanie podpisana umowa na wykonanie zamówienia.
Wszelkie informacje uzyskać można w biurze Zakładu Gospodarki Lokalowej Spółka z o.o. w Białej Podlaskiej ul. Żeromskiego 5, pok. 5, pod nr tel./faxu 83-343-62-46 lub drogą elektroniczną e-mail: zglbiala@wp.pl. Osobami upoważnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: Anna Stolc, Iwona Łukasińska.
Na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013r poz. 907 z późn. zm..) do postępowania nie stosuje się przepisów ustawy (wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 30 000 euro).
Załączniki:
1. Wzór umowy
2. Formularz oferty;
3. Formularz „Wykaz usług”
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Biała Podlaska, dn. 01.12.2015r.
Wyjaśnienie do zapytania ofertowego nr U/10/2015
W związku z pytaniami od Oferenta z dnia 30.11.2015r. publikujemy wyjaśnienia dotyczące zapytania ofertowego na wykonanie usługi utrzymania czystości pomieszczeń oraz otoczenia budynku użyteczności publicznej przy ul. Brzeskiej 41 w Białej Podlaskiej.
Prosimy o następujące informacje:
Pytanie 1:
Ilość toalet + ilość podajników na papier toaletowy + ilość podajników na mydło w płynie.
Odpowiedź:
W budynku znajduje się 20 toalet. W każdej znajduje się 1 podajnik na papier toaletowy oraz 1 podajnik na mydło.
Pytanie 2:
Miesięczne zużycie materiałów higienicznych (papier, ręczniki, mydło w płynie).
Pytanie 3:
W przypadku braku danych na temat zużycia w/w materiałów proszę o podanie ilości zatrudnionych osób w budynku.
Odpowiedź (dot. pytania 2 i 3):
Szacunkowa ilość wykorzystywanych środków czystości w ciągu miesiąca:
- papieru toaletowego – 240szt.
- mydła w płynie – 8szt. (op. 5 l)
W każdej łazience znajduje się suszarka do rąk, więc nie ma potrzeby wyposażania w ręczniki papierowe.
Ze względu na charakter budynku (budynek użyteczności publicznej) należy wziąć pod uwagę obecność osób trzecich.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Biała Podlaska, dn. 10.12.2015r.
INFORMACJA
Uprzejmie informuję, iż zostało rozstrzygnięte postępowanie w trybie zapytania ofertowego na usługi utrzymania czystości pomieszczeń oraz otoczenia budynku użyteczności publicznej przy ul. Brzeskiej 41 w Białej Podlaskiej. Jako najkorzystniejszą uznano ofertę nr 2
„RAMES” Robert Sucharzewski
ul. 34 Pułku Piechoty 13, 21-500 Biała Podlaska
Podmiot udostępniający informację:
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wprowadziła informację: Anna Stolc
Data wytworzenia informacji: 2015-11-26 14:21:00
Data udostępnienia informacji: 2015-11-26 14:21:00